8 КЛАС
1) Виправте помилки у відповіді недбалого учня: «Молярний
об’єм – величина, однакова для всіх газів, вона
становить 44,2 л/моль. Густина одного газу за іншим є відношенням їх молярних
мас. Найчастіше для порівняння використовують кисень із молекулярною масою 16г,
водень із молекулярною масою 1г/моль і повітря. Густина повітря за нормальних
умов становить 29г/л».
2) Столова ложка вміщує 18
г води. У склянку налили 3 столові ложки води. Обчисліть
число молекул води, що містяться у склянці.
3)Назвіть
речовини, які потрапляють в повітря внаслідок діяльності людини і забруднюють
його. Як запобігти забрудненню атмосфери?
4)
Людина в середньому за 1 годину видихає разом із повітрям 50 г вуглекислого газу. В
Березанській школі навчається 474 учня. Який об’єм вуглекислого газу за
нормальних умов видихають усі учні нашої школи протягом одного уроку (45
хвилин)?
5) Відносна молекулярна маса речовини у 10 разів
більша за відносну молекулярну масу метану (СН4). Масова частка
Феруму в ній становить 70%, решту – Оксиген. Знайдіть формулу речовини.
9 КЛАС
1)Складіть молекулярні і йонно-молекулярні рівняння реакцій між
розчинами лугу і солі, в результаті яких утворюються:
а)
нерозчинна основа і розчинна сіль;
б) луг і
нерозчинна сіль;
в)
нерозчинна основа і нерозчинна сіль.
2)Скільки
грамів калій гідроксиду потрібно розчинити в 100 г 5%-ного розчину, щоб
отримати 10%- ний розчин лугу?
3)Яка
маса натрій гідроксиду міститься у 20 мл розчину із масовою часткою лугу 15%,
якщо густина розчину становить 1,25 г/мл?
4)Як із
чотирьох простих речовин (калій, кисень, сірка, водень) одержати три кислоти,
три середні та три кислі солі? Напишіть рівняння відповідних реакцій.
5)Розчин
нітритної кислоти (HNO2)
містить стільки молекул кислоти, скільки й усіх йонів. Який ступінь дисоціації
цієї сполуки?
10 КЛАС
1) Користуючись даними речовинами (S, Cu(OH)2, PbO, Ca, H2O) і продуктами їх
взаємодії, добудьте 7 складних і 4 прості речовини. Запишіть рівняння
відповідних реакцій.
2) Здійсніть перетворення:
Cu -> CuSO4 -> ?
-> CuO -> Cu -> CuCl2.
3) Яке середовище буде в розчині, що утвориться після
зливання двох рівних об’ємів натрій гідроксиду і хлоридної кислоти з масовими
частками в розчині 10%, якщо густина цих розчинів становить відповідно 1,11 і
1,05г/мл ?
4) З якими із перелічених речовин реагуватиме розведена
хлоридна кислота: Ba(NO3)2, Fe2O3, SiO2, Cu, Mg, AgNO3, Zn(OH)2, NaHCO3?
5) Складіть рівняння окисно-відновної реакції за наведеною
схемою, використавши метод електронного балансу: H2S + HNO3 -> S + NO + H2O.
11 КЛАС
1) До розчину натрій феноляту обережно краплями додали
сульфатну кислоту. Розчин каламутніє. Чому? Складіть рівняння відповідної
реакції.
2) При взаємодії одноатомного насиченого спирту А з
хлоридною кислотою утворилася сполука Б, на яку подіяли спиртовим розчином КОН.
При цьому утворився газ В, що знебарвлює бромну воду. Визначте А, Б, В знаючи,
що спирт А існує у вигляді 2 ізомерів.
3) Скільки ізомерних двохатомних спиртів С4Н10О2
мають розгалужений ланцюжок атомів Карбону? Скільки можуть реагувати з купрум
(ІІ) гідроксидом? Яка загальна кількість цих ізомерів?
4) Як маючи пропанол-1 добути 2,3-диметилбутан? Запишіть
рівняння відповідних реакцій.
5) При дії надлишку натрію на суміш фенолу та метанолу виділилося 4,48л (н.у.) водню. А
для повної нейтралізації такої самої суміші витратили 300мл розчину натрій
гідроксиду з концентрацією 1моль/л. Розрахувати масову частку фенолу в суміші.
Вибачте,Олена Миколаївна, а у Вас немає відповідей до завдань 11 класу?
ВідповістиВидалитиочень нужно
Видалити